luni, 4 noiembrie 2013

Peste 50 de ani

   

                                                                 Peste 50 de ani

Peste 50 de ani  daca o sa ajung sau nu .. ce as avea sa imi reprosez sau nu ar fi  ca nu am facut unele lucruri care trebuia sa le fac si le-am  amant sau  nu am vrut sa le fac sau poate ca eram prea naiv . Un lucru care regret ca nu la-m mai facut este ca ma-m lasat de sport dar ma-m lasat ca am fot nevoit pentru ca nu am mai avut conditi sa pot face , poate cine stie ajungeam si ieu ceva sau cineva depinde, dar unu lucru bun din toate astea ar fi ca am invatat cate ceva sau cel putin ar fi trebuit sa invat ceva iar  o morala  care se aplica pentru ori cine ar fi “ Asculati pe cei mai in varsta ca stiu ce spun”  chiar daca pare o prostie si sa fiu iarasi tanar as incera sa schimb ceva .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu